کتابدار ترکمن

کتابدار ترکمن

عبدالحکیم منصوری نژاد
کتابدار ترکمن

کتابدار ترکمن

عبدالحکیم منصوری نژاد

هفته جوان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان آق قلا

به‌مناسبت هفته جوان و به‌عنوان رابط جوان اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آق قلا، قرار شد هماهنگی برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی در سطح شهرستان با بنده باشد.
لذا در اولین قدم، دوشنبه 4 خرداد 94، در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آق قلا شرکت نموده و برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی را ارائه کردم. (خبر و تصاویر آن در سایت فرمانداری)
از آن پس، برنامه‌ها پی گرفته شد.
در روزهای شنبه و دوشنبه 9 و 11 خرداد طرح عضویت رایگان جوانان (15 تا 34 ساله) همچون دیگر کتابخانه‌های عمومی استان، در چهار کتابخانه عمومی آق قلا نیز اجرایی شد. ماحصل آن عضویت 59 نفر (31 دختر، 28 پسر) در سطح شهرستان بود.
از سوی دیگر، هر یک از کتابخانه‌ها (دولت‌محمد آزادی شهر آق قلا، ابونصر فارابی شهر انبارالوم، بایزید بسطامی روستای گری دوجی، و خیام روستای یلمه سالیان) به فراخور منابع و امکانات خود یک نمایشگاه کتاب در محل کتابخانه خود در بحث جوانان برگزار کردند.
همچنین مقرر شده بود که اداره کتابخانه‌های عمومی در محل جشن متمرکز هفته جوان نمایشگاه کتاب برگزار کند. این جشن یکشنبه 10 خرداد در اداره ارشاد اسلامی برگزار شد. ما نیز با همراهی و مساعدت آقای «عبدالرضا کلته» سرپرست محترم اداره ارشاد آق قلا این نمایشگاه را در جنب سالن جشن برپا کردیم.
در این جشن مترکز، قرار شده بود که از جوانان برتر نیز تجلیل شود. ما نیز خانم «مهناز جمالی» را به‌عنوان کتابخوان جوان معرفی نمودیم که با اهدای هدیه‌ای ناقابل تجلیل شد.
البته متأسفانه، این جشن بیشتر از آنکه برای جوانان باشد، به تجلیل از تیم «استیل البرز آق قلا» قهرمان لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور اختصاص یافت تا مثل همیشه بخش ورزش اداره ورزش و جوانان پررنگ‌تر جلوه کند.
در هر حال، گزارش و تصاویر این جشن را می‌توانید در اسپی دژ، اولکامیز و آق قلا اسپورت مشاهده کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
ابراهیمی یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 09:18 http://emamreza-aliabad.blogsky.com/

سلام.خدا قوت.تبریک میگم بابت پشتکار و تلاشتان.پاینده باشید

سلام. ممنون از لطف‌تون. همچنین

جاده شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 14:29 http://514313.blogsky.com/


سلام آقا

سلام برادر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد