کتابدار ترکمن

کتابدار ترکمن

عبدالحکیم منصوری نژاد
کتابدار ترکمن

کتابدار ترکمن

عبدالحکیم منصوری نژاد

تغییرات جدید در کتابخانه های عمومی شهرستان آق قلا

سیل تغییرات کتابخانه های عمومی شهرستان آق قلا را درنوردید!

همانطور که قبلاً اعلام کرده بودم، قبل از ماه رمضان آقای «عبدالوهاب طعنه» به عنوان کتابدار جدید کتابخانه عمومی دولت محمد آزادی از رامیان به اینجا منتقل شدند.

هفته قبل نیز سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تغییر کرد. آقای «عرازمحمد سخاوی» مسئول قبلی کتابخانه عمومی ابونصر فارابی شهر انبارالوم به عنوان سرپرست جدید معرفی گردید و آقای «بهمن آخوند گری» سرپرست قبلی نیز جایگزین ایشان در کتابخانه ابونصر فارابی شد.

از سوی دیگر، در پی حضور نیروی جدید در کتابخانه دولت محمد آزادی یعنی آقای «عبدالقیوم دردی پور»، بنده نیز به عنوان کتابدار جدید کتابخانه عمومی ابن سینا سیمین شهر فعالیت خواهم کرد.

البته از آنجایی که هنوز حکم رسمی آقای دردی پور ابلاغ نشده و حضور ایشان به صورت داوطلبانه و آموزشی است، بنده نیز تا اطلاع ثانوی در همین جا مشغول خواهم بود.

در پی این تغییرات، وبلاگ قدیمی کتابخانه عمومی دولت محمد آزادی در بلاگفا از سوی همکاران جدید فعال خواهد شد و این وبلاگ نیز در حکم وبلاگ شخصی اینجانب و با نام «کتابدار ترکمن» درخواهد آمد. هرچند قبلاً نیز بیشتر شخصی بود تا اداری!

نظرات 4 + ارسال نظر
کتابخانه مجن سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 09:21 http://sheakhmofid.blogfa.com

سلام
بنده طبق دوره مازندران همه رو به چهره می شناختم
الان که اینقد جابجایی صورت گرفت تو ذهن آدما همه چی قاطی پاتی شد
عکس هم ک ندارین ببینیم کی به کیه

سلام و سپاس
شرمنده بی عکس شد

جاده شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 14:03 http://514313.blogfa.com/

سلام
انشالله که موفق باشید و پیروز کتابدار خوب ترکمن
ترکمنهای عزیز

سلام. ممنون جاده بزرگوار . و همچنین

گری شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 11:07

خسته نباشی آقای منصوری نژاد امیدوارم هرجا که باشی موفق باشی

سلام. ممنون آقای گری. و همچنین

واقف به شرایط شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 08:40

در اینکه همکاری آزمایشی هستند یا غیر داوطلب هستند یا غیر به هیچکس ربطی نداری حالا بماند این مطلب در صفحات مجازی قید بشه ، بازگو کردن این مطلب به صورت زبانی مورد داره بماند که .....
این حقی بوده است که ایشان داشته اند و در آزمون سال 91 حقشان خورده شد و یک نفر دیگر بجای ایشان جذب شدند در حالیکه حق با همکار جدید بود وباید جذب میشند و ایشان پیگیر حق قانونی شان شدند و توانستند بگیرند
گفته اید این وبلاگ بیشتر شخصی بوده تا اداری اگر شخصی بوده اون ساعت هایی که در بهره وری (اضافه کاری) هر ماهه بخاطر داشتن وبلاگ اداری برای کتابخانه و فعال نگه داشتن آن میگرفتید مشکل شرعی پیدا میکند
درثانی وبلاگ اداره ملک و املاک خانوادگی یا شخصی نیست هر جا رفتی با خودت ببری وبلاگ رو فعال نگه داشتی وظیفه تعریف شده شغلی و سازمانی ات بوده و جهت حلال کردن دریافتیهات و پولش رو گرفتی فی سبیل الله که نبوده و از امتیازاتش استفاده کردی در ارزشیابی ها بهره وری ها و....

سلام.
تنها هدف بنده از درج عبارت (به صورت داوطلبانه و آموزشی) ارج گذاشتن به حضور ایشان بود چرا که در این مدت هیچ حق و حقوقی به ایشان تعلق نمی گیرد و ایشان میتواند حضور نداشته باشد. ولی ایشان آمده است تا هم با فضای محل کار خود آشنا شود و هم به ما کمک کند. بنابراین باید ازش قدردانی شود. بقیه مطالبی که شما در این مورد ذکر کردید به قول خودتان به من ربطی ندارد
اما در مورد وبلاگ. من جایی ندیدم گفته باشند وبلاگ باید حتماً اداری باشد تا در بهره وری محاسبه گردد. همین که در وبلاگ مباحثی همچون کتاب، کتابخوانی و... ترویج شود یا حداقل به آنها پرداخته شود، حسن بزرگی برای هر همکار است. حالا اگر اینطور نباشد، از مسئولین مربوطه استفسار بفرمایید تا ما هم بدانیم.
اینکه فعال نگه داشتن وبلاگ، وظیفه تعریف شده شغلی باشد، خیر اینطور نیست. اما اینکه بخاطر فعال نگه داشتن آن حق بهره وری گرفته باشم، بله درست است.
برای کتابخانه دولت محمد آزادی همکاران قبلی یک وبلاگ درست کرده بودند که این اواخر توسط بنده به روزتر میشد ولی با بحرانی که بلاگفا دچارش شد، وبلاگ جدید راه اندازی شد و قصد هم این بود که به عنوان وبلاگ کتابخانه فعالیت کند ولی با تغییرات صورت گرفته در کتابخانه که در متن پست عرض شد، دوستان جدید نظرشان بر این بود که همان وبلاگ قدیمی در بلاگفا را به روز کنند. بنده هم تمکین کردم و این وبلاگ را به این نحو تغییر دادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد